Friday, December 19, 2008

dinner OMSA kt uitm..

dinner..dinner..dinner..

b4 g dinner nih...posing jap..huhu..

ni kwn aku nih..name die siti aishah..call her sya..huhu..

sya n me..ade gaye x cm ratu kebaye??..wakaka..

me n tasha plak..green+black..huhu

sya,tasha n wawa..bertiga lbh baek..turqois+black+green= frenz 4 eva..huhu..

aina n zue in da purple mode..same x??..buy 1 free 1..wakaka..

jai n sya..wawawa...sesuaii ke??huhu..

aina n jai plak..huhu..


antara 2???john n jai??hakhak...


3 stooges..kami kwn baek..wawa,jai,sya..


aina n aku..huhu..


geli2 d ari raye sya n ona...buweekkk!!..huhu..

sya n abg rafie..chomeyl2..abg rafie ni om dip part 5 ke 6..x sure..sporting glerr..


aina n navy..malu2 kambing lak..nyampah..uhuh..

skandal br nih...ona n angah(senior om deg part 2)..huhu..

sya,angah,wawa n jai..jai ni block muke aku..huhu..angah pndg mane tuh??kamera sini lorh..

aku ngan jai on da way nk blk nih..di bawah sinaran lampu jalan yg x brape nk terang..hakhak..

Eaoknye,ktorg ade 2 kuiz..elok benor la mlm tuh ske ria time dinner tok ilangkn tensen..esoknyer gigit jari jwb kuiz..wakaka...tp bes mlm nih wlpn mkn x sdap tp bayar mahal..wat persembahan pn cm taik jek..huhu..mls praktis..blasah jek..wakaka..ni la ant kesah kehidupan aku kt uitm..nnt smbg lg..daaaa...

No comments: